czwartek, 27 września 2012

Prolog: First Steps In The World

 MUSIC

Wszystko zaczęło się w 1996 roku. Wtedy właśnie przyszła na świat pewna mała, cudowna dziewczynka. Miała na imię Asia. Urodziła się w Polsce. Nie dane było nacieszyć się jej rodzicami- po paru tygodniach po jej urodzinach zmarli. Stało się to w nieokreślonym miejscu i czasie, a ciał nigdy nie znaleziono. Tak oto ta mała dziewczynka trafiła do domu dziecka. Nikt z jej rodziny nie mógł się nią zająć, albo nie chciał...














***
No i jest prolog... Ogólnie to będzie blog o One Direction.. tylko, że takiego chyba jeszcze nie było, bo będzie tu też trochę świata magii... Jak Ci się nie podoba proszę nie czytaj dalej.. Ogólnie pomysłem tego bloga był mój sen <3 Więc mniej więcej mam już cały krój historii...

3 komentarze:

  1. Prolog krótki, na razie niewiele wyjaśnia, ale ciekawa jestem tej historii.
    W wolnej chwili zapraszam do mnie:
    www.nie-zawiedz-mnie.blogspot.com
    www.lay-with-me.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe...
    nutka magii powiadasz?
    Coś nowego. ;>
    Poprzedni twój blog mnie się bardzo spodobał, ten również czytać będę!

    Czekam na rozdział i zapraszam -->http://onelove-direction.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekamy na rozwój historii, prolog mówi niewiele, ale mimo wszystko trzymam kciuki, by udała ci się cała historia!

    Wpadnij też do mnie, piszę już 103 rozdział ale nie martw się - zaczynałam tak jak ty, więc z chęcią pomogę Ci wypromować Twój blog! Najlepiej zajrzyj do mojej zakładki REKLAMY BLOGÓW!

    xx

    www.ho-run.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń